~My Sweetheart~

Saturday, January 28, 2012

Rindu


Andai aku dapat terbang bebas seperti burung beterbangan di langit biru...
Akanku lebarkan sayapku terbang mencari dirimu..
Merungkaikan rindu yang kian mendalam di lubuk jiwaku...
Kerna ku tahu, hanya kamu yang ku rindu....


Hahahaha... Jiwang mode... Siapakah yang aku rindu tu ek??? Gile sikit petang2 gini.Perut lapar.
Jap lagi house mate ajak pergi pasar malam pantai. YEA!!~~~

Bulan dua ni kerja 8 hari sahaja tapi boss bagi full gaji.. YEA!!~~
Tapi tidaklah elok berfoya-foya tak tentu - hala kerana bila duuu... habis, aku jugak yang merana..

Aku akan teruskan hidup sebaik mungkin...

Siapalah aku, menolak bala yang hadir tanpa dipinta. Allah menguji hamba-Nya mengikut kemampuan hamba2Nya... Sekejam mane pun kita rasa sesuatu dugaan itu, Allah tahu kemapuan kita. Redhalah.. Redhalah dengan penuh kesabaran. Semoga kesusahan yang dialami sekarang ini, akan membuahkan hasil di masa hadapan. InsyaAllah.. Barakallah.. Aik?? Tetiba pulak..

I miss you buah hati hati pengarang jantung. Bulan 2 balik kampung... (Pantun 2 kerat)..

Babai...

With Love,
Dania.NS

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails