~My Sweetheart~

Monday, November 14, 2011

Bila Hati Bermuram Durja

(Gambar pinjam dari Mr. Gugeltugel - kononnye macam tu la rupanya tyme hati tengah lara tak dapat pergi sale kat Zara MidValley semalam) - caption tipu semata-mata!!!


Hokeeyy!!~~

Nak dijadikan cerita, hati ni tengah sedih. Sedih banyak-banyak. Stress. Depresed.

Apply kerja sana-sini, tapi satu pun takde gudnews lagi. Bersabar kate orang.. Baiklah..

Akhir-akhir ni, paleHotak agak serabut. Banyak sesangat benda yang dipikirkan. Yang tak patut difikirkan pun fikir jugak. Sangat stress hokei bila dah jadi macam ni..


Antara perkara yang terpampang dalam paleHotttts haku:

1. KERJA!!

2. Pompuan gila meroyan sebelum beranak yang jadi Hantu Kak Limah Balik SOGO tak pasal-pasal nak menyamar jadi badut Mc.Donald kat Seksyen 14 in front of Jaya 33!!

3. Kisah hati - Yang ni takde siapa yang tahu melainkan hati sendiri. Kekecewaan atas beberapa perkara yang tak terlintas pun akan terjadi. Tapi, redha sebab tak semua yang orang fikirkan / bayangkan mahupun imaginekan sama dengan ape yang sebenarnye berlaku. Sungguh ku tak bisa hidup tanpa kamu <- ni lirik lagu. Sila faham tentang keserabutan yang melanda!!

K. Bye!!~~

With Love,
Dania.NS

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails