~My Sweetheart~

Tuesday, November 22, 2011

Alhamdulillah....


Setelah sekian lama akhirnya aku keluar dari kelompok unemployed. Bersyukur sesangat. Dah nak givup dah hari tu. Memberontak bagai nak rak. Menangis sampai mata bengkak. Pulun tido tak hengat dunia. Tapi, inilah buktinya Allah Maha Menyayangi hamba-Nya yang alpa ini. Bangun je dari tido, terus dapat mesej dari HR. Asst BDF.

Perasaan masa tu, Allah je yang tau... Heksaitedddd sesangat hokei!! Aaaarrgghhhh!!!!!!!!! After 6 month aku "dok saje" kat KL nih mengabiskan duit mak bapak kakak abang aku, akhirnya penantian itu berakhir.. Bestnye...

Hari ni 1st day keja.. 1st impression, best sangat. Diorang sangat FRIENDLY.. Hopefully akan berkekalan hingga akhir nanti.. Hehehe..

Tapi, penyakit takleh tidor awal ni buat hati risau. Hurmmm...

Okay!! Bye....!!~

With Love,
Dania.NS

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails