~My Sweetheart~

Tuesday, May 24, 2011

Jantung-Laju-Laju


Hari ni last day aku pergi Driving Class. Esok [25.05.11] aku da kena test on-the-road. 2 3 kucing berlari… Kucing la sesangat.. 2 3 hari ni, perut aku sakit memanjang. Takut aje.. Ade penyakit darah gemuruh kot ni. Gile cuak aku nak gi test esok. Aku takut, takut dan takut… Tapi aku nak LULUS, LULUS dan LULUS….

Aku siap discuss ag ngan cikgu yang ajar aku tu yang aku nak jadi peserta terkahir esok.. Cikgu aku kate, ye akan adjust esok. Hopefully la kan. So, esok aku ade kat ofis ½ hari je. Blah petang tu aku nak g test. Aku dah tak senang duduk dah ni..

Heartbeat aku takyah cakap ar. Memang over sesangat. Tangan, even dok kat tengah panas terik matahari, always sejuk macam dalam bilik mayat. Aku pun dah tak tahu nak cakap ape ni. Sebab kecuakkan aku menguasai segala-galanya.. Makan pun tak lalu. Sebutir beras pun tak masuk ag dalam tummy-yummy ni. Aaaarrgghhh, tolong..

Kepada u’olls yang dah melalui ujian getir ni, gimme ur support k. Deeply-Truly cuak sesangat ni.

Ya Allah, permudahkan urusanku pada esok hari…Amin…

Oklah.. Papai U`olls.. Jangan lupa doakan ai…

With Love + Cuak Seyh,

Dania.NS

5 comments:

  1. Good luck sis..semoga berjaya..hehe

    ReplyDelete
  2. dania!! best of luck!!
    jgn tkut2..ingt ak kalau tkut..*tetiba
    haha
    ak pn bkal test otr tu..tp lmbt ag
    statik pn kne repeat..haha

    ReplyDelete
  3. dea xde lesen lagi.. hehe sbr2 .. :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum :)

    Hee~ awak cakap takut dekat 3 penjuru ek? Biasa part tu tak ramai sangat bimbang. Smua bimbang dekat bukit. Cik Yana pun dulu bimbang kat bukit. Masa masuk 3 penjuru tu, bawak slow je, tak yah tekan minyak baru kita boleh agak nak pusing. Bila nak undur dan keluar, guna minyak sket supaya dia tak mati :) Tapi maybe cara awak lain kot, ikut apa yang cikgu ajar :) Yang penting masa test tu kena tenang. Dan kalau boleh tak payahla dengar tips mengarut dari orang lain. Ikut apa yang cikgu kita ajar. Pastu nanti bila test jalanraya, bagi salam dulu kat JPJ, senyum-senyum sikit. Hilang la tension dia cket lepas uji pemandu sebelum tu. Bagi cik Yana, cik Yana suka kalau nombor giliran depan-depan, tak de la cam cuak tengok orang lain kena test, giliran kita lambat lagi. Pastu abang JPJ tu pulak kadang-kadang lagi lewat giliran, lagi banyak tension dia. Hari tu cik Yana giliran tengahari, nasib baik abang JPJ tu baru tukar syif uji kete, kira cik Yana orang 1st dia uji. Kalau kena dengan abang JPJ yang dari pagi, kena buat sehabis baik yang mungkin kot sebab kena main dengan emosi dia. Pape pun, good luck esok ye. Tenangkan diri. Nak lagi tenang, selawat sambil tunggu dan masa buat test. Aplikasikan semua yang dah awak belajar berjam-jam sebelum ni :)

    Cik Yana perlukan VOTE korang yang baik hati :)

    ReplyDelete
  5. Thanx smua...Beberapa jam lagi dah nak pergi test OTR..hopefully everything running smooth.kalau sempat, balik test karang org masukkan N3 baru n keputusannya ye...
    dupdapdupdapdupdap..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails