~My Sweetheart~

Saturday, May 14, 2011

I heart You



Entri ni membingitkan. Sila click ‘X’ kalau ase nak Muntah!!

TO WHOM IT MAY CONCERN,

CECITER 1::

Sudah-sudah la kau buat perangai kepala hangen engkau tu.. Rimas tau enggak??? Kau tak rasa ape-ape ke ngan environment siyesly mereng yang kau ciptakan ni. Aku rimas betul la. Kalau ikutkan hati aku, aku memang dah tak sabar nak blah dari cni. Tapi takkan sebab engkau sorang aku nak ikut mereng gak kan???? Not fair la untuk yang lain. Menyampah tau enggak????

Kadang-kadang aku tak faham dengan manusia yang senang lupa diri, sombong tak pasal-pasal, mengada-ngada, selfish and muka tembok China sangat.

CECITER 2::

Memang aku selalu tak faham dengan orang yang menyibuk je konon concern sangat la. That we called la sangat. . 8#!+ @$%(!)*^%% !!!!! Kan aku dah termencarut dah… Bagi penampor 4915 bijik karang padan muka… Tak pepasal bersepai tulang pipi engkau..

Eeeiiy, sudah-sudahlah nak concern kat Handsee aku tu.. Aku ade la nak amek berat, ukur tinggi n segala bagai pasal dia. Korang tak payahla nak tunjuk bagus sangat kon0nnye korang update hal dia 24:7 la.. Bingit tau enggak???

Hari ni memang hari yang membingitkan!!! Benda yang aku tak suka tu jugak la yang jadik. Ni yang nak menagis laju-laju dengan banyak-banyak ni.. Hadoii.. Balik kerja petang ni confirm tido sampai Isnin!! THAT WE CALLED MOGOK!!!!

Nape r mesti macam ni ek? Nape mesti diuji macam ni? Tapi, ulama kate Allah tak menguji hamba-Nya di luar kemampuannya. Mungkin aku masih mampu menghadapi semua ni kowt. Tapi siyesli aku dah takde mood untuk kesekian kali-nya.

Aku masih tetap tak faham dengan ke-concern-an mereka. Bukan aku tak percaya Handsee , tapi hati mane yang tak panas kan.. kan?? Aku takde r nak salahkan Handsee aku.. Dah kate kawan kan.. Ok, fine!! But BFF dia pun tak over Hokei..!! And perlu ke state-kan statement TWCsangat..

To my Bee HANDSEE, Tak payah nak respon sangat. Awas kamu!! Tak pepasal dapat amukan Drakula nanti..

Oklah.. Nak ________ dulu. Papai u’olls… L

With Break ,

Dania.NS

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails