~My Sweetheart~

Wednesday, May 11, 2011

Finally..


Alhamdulillah…

Akhirnya Industrial Training Report aku dah siap and da ade kat kaunter FPP. Sekarang baru rasa lega. Baru boleh bernafas dengan tenang. Baru boleh tido lena..

Thanxx to Handsee`Bee sebab tolong submitkan report Dania… Jasamu ku kenang sampai bila-bila…

Pejam celik pejam celik, dah nak habis dah aku jadi trainee kat Office ni. Tambh Tolak Bahagi Darab sama Dengan 2 minggu 2 hari je lagi aku dok kat office ni..

Banyak benda aku belajar kat ofis ni.. Aku belajar macamane nak hormat orang, menghargai erti persahabatan, kepercayaan dan yang sewaktu dengannya..

Besides, keluar je aku dari office ni on 31st May ni, maka secara officially - nya aku bergelar =PeNgAnGgUr=. So, kena cari kerja cepat2 nih.

Hopefully, life yang lagi real kat luar sana nanti yang lebih mencabar akan mengajar aku kehidupan yang sebenar berbekalkan ilmu yang dituntut selama ini. Semoga sukses..!!

To my Handsee`Bee..

Thanks settlekan report tu.

Kemas bilik sekemas-kemasnya.

Drive carefully balik kampung nanti…

I You!!~~

Oklah.. Papai u`ollsssss…

With Love,

Dania.NS

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails