~My Sweetheart~

Monday, April 11, 2011

Virus PUTIH Menyerang!!


Actually, aku ni memang sangat giler high-hill ke, sandalz ke, sneakers ke, slipper ke, o pape yang nak guna jadi alas kat kaki ni berwarna PUTIH.. Sesangat suka.. Dari dulu da, since da tak suruh parent belikan (even aku sendiri yang g beli tetap gune duwet dorang gak..heheh), aku akan cari yang color PUTIH.. Pendek kate I LOVE *alas-kaki* color PUTIH a.k.a WHITE lah...

Dulu, tyme study kat UM tu pun kaki aku akan beralaskan sesuatu yang ber-color PUTIH.. Masuk surau tak yah masuk dalam, kengkawan leyh tahu aku ada ke tak dalam surau tu.. Dorang tak nampak aku pown, tapi dorang noticed aku punya *alas-kaki* yang ber-color PUTIH kat luar tu.

Pernah are skali tu, aku cyap amek wudhu', ade orang bagi compliment kat si PUTIH tu. Dorang kekate-kate kan, "Cantik r *alas-kaki* nih. Color PUTIH pulak tu. Tapi kalau aku, takkan nye aku pakai. Jenuh tu nak jaga" n blablablabla...

Kan... Ingat senang nak jaga *alas-kaki* color PUTIH nih?? Tapi, who cares... Pandai pakai, pandai la jaga. Kan???

Sekarang, aku tngah intern kat hometown aku nih.. Dari first aku masuk kerja, aku memang da sarungkan wedges color PUTIH kat kaki aku nih. Ape2 pown, aku memang pakai color PUTIH gak. Jelaskan??? DARI MULA-MULA aku intern.. Faham??? Dari awal lagi.... Aku tak pernah tukar color pun untuk *alas-kaki* aku ni even aku da beli yang baru.
So, nak dijadikan story... 1 x brapa nak fine sangatlah day nye, sumone ni pun da kena jangkitan PUTIH ni. Okey, fine kalau diye nak guna color yang sama BUT so Gojes punya hati ni sakit bila orang lain kate aku pulak yang terikot-ek0t kan style diye pakai hye-hil color PUTIH ni... Sakit tak sakit hati kamu semua??? Sangat kan... Heii...perghLiss la. Tak kose haku nak kopipes orang ho-keiyh!!!
Lantak la kan orang nak kata ape.. Tapi wut so SURPRISE-LY bila after payday, I shows reramai pulak pakai *alas-kaki* color PUTIH ni.. Yang xley bla tu, bukan setakat *alas-kaki* je, segala alas da folo da. As well as tak kaco aku, fine la kan. Tapi, sesangat perghLiss la.. Jangan kate aku pulak yang mengekot.. Huh!!!
Terus mengadu kat Handsee and kate nak beli hye-hill color merah pulak. Tengok ape plak jadi lepas nih. Demam ape pulak kan..
Tak pun bling~bling macam hye-hill atas nih.. Biar meriah cket.. atau....

Green macam piccas atas ni pun cantik gak.. Kan...


****
Termenung kejap lepas emo tadi..
Kena betulkan niat ni.. Aku gi kerja ni nak show-off kasut ke nak buwat kerja.
Astaghfirullahal`azim... Betulkan niat Dania....
Kalau gi kerja nak show-off hye-hil ke segala bagai, ko kerja kat kedai kasut sekarang!!!
Haaissshhh....!!!!
****

Psssttt:: Semua piccas pinjam dari Mister Gugel. Thanxs ya.. Papai U'ollzz..

With Love,
Dania.NS


2 comments:

  1. setakat ni xde lagi yg kaler putih.. susah nk jaga.. huhu

    ReplyDelete
  2. @aisya: Kan..susah nak jaga kan..tapi takpe..saya mmg suke yang kaler putih ni..koleksi seme putih..xde lagi kaler lain..coming soon tatau la.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails