~My Sweetheart~

Monday, April 18, 2011

U'r so Handsee.. and I tell u EVERYDAY


To my Handsee everyday,


I miss you..

Tu je nak bagitau..

Jangan busy sangat..

Tapi, kena busy jugak kan..?

Takpe, 3 minggu je kan..?

So, Gudluck!!

After 3 minggu tu tak la busy sangatkan?

Hopefully...

3 minggu after minggu ke-3 tu, jumpa kamu...

Tau x?? Can't wait..

Sangat excited..

Tapi, after jumpa dalam 3 minggu, kita terpisah balik 3 bulan..

So kejamnye kan..?

Kenapalah kena macam ni..?

Tapi, harus bersabar bertabah bergagah menghadapinya..

Satu je yang kamu perlu tahu,
Aku sayang kamu..
Aku ryndu kamu..
Aku hanya ada kamu..
Aku adalah aku..
[menTihpu d-ctu. Kata SATU je.. Tapi mention-kan EMPAT]
Takpe, 4 is our paborito number..

U'r so handsee.. And I'll tell you everyday..!!


[Dedicated to my Handsee everyday]

With Love,
Dania.NS

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails