~My Sweetheart~

Wednesday, March 30, 2011

keBORINXan yang keterlaluan...




Petang ni tersangatlah boring..
C lebah plak tidor...
So, takley nak text ngan sesape pown...

Hari ni kat office, aku da siapkan seme keperluan untuk meeting next week.. Hebat tak hebat kan aku??? Dalam bab-bab siapkan kerja ni.??
Untung tau company yang hire aku kerja..hahahaha... [masuk bakul angkat sendiri]

Senang je.. Lau tanak keje menimbun, wat r cepat2..
Jangan hari ni due date ye, baru hari ni nak buat...ececece..macam r tak pernah b00wat keje las minute..nyampess!!

Aku b00wat kerja ikut priority diye..

Ni pun ade sum0ne SPECIAL yang owes remind-kan aku da way b00wat keje cara tak tension..
Pastu, wat r To-Do List.. Lekatkan kat board yang F2F ngan kite.. So, bile ade list tu seme, xde r keje yang terlepas pandang...
And then, lau da penat sangat ngadap lappy and tension da nak attack, cepat-cepat amek HP and call 0***44**** dengan segera..hehehe...


Pastu very da verangan dapat minum air di atas dengan si Sumone Speceial...

Seme stress pun ilang..
Nyanyi laju-laju..*lalalalalalalala* c(=

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails