~My Sweetheart~

Thursday, August 19, 2010

Aku Diuji & Teruji Di Bulan Yang Mulia Ini



Assalamualaikum w.b.t...

Ape-ape pun nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan kepada semua..
Straight to da point, bulan ni macam-macam dugaan yang dihadapai. Harap bersabar.... Aku tak sangka ar bila buat baik kat orang akan dibalas ngan compliment yang tak baik.. Bagus!! Syabas!! Tahniah!! Conratulation bebeyh!!
Semoga hengkau BAHAGIA ye... Aku tak kiesah pun hengkau nak cakap ape or nak label aku ape kan... kan?? Tapi, hengkau beringat la seket... Nasib la hengkau buat tyme aku da jadi BAIK.. Kalu kena tyme aku bertanduk (zaman DOLU-DOLU), aku rase, lama da kepala hengkau tergantung kat koridor raya multimedia ni... [Sempat ag nak ngarowt.. =) ]

Okay r.. Malas plak nak melaut-lalut...huhuhu..

P/S: Hope N3 akan datang akan ada yang baik2 lagi.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails