~My Sweetheart~

Friday, March 26, 2010

Saya Nak Juga






Aku sangat lapar.... hahahaha... Tadi jalan-jalan kat blog sorang kakak ni, banyak gile r resepi dalam blog dia.. Sampai tak terbaca.. Tengok pic yang ada je.. salah satu pic yang aku suke, pic yang atas tu. Aku grab dr blog dia. Sowiey ye kak.. My paborito tu..

Bestnye la kan if pandai memasak.. Macam-macam boley masak lau dah pandai. Tapi, aku tak seterror orang yang pandai memasak tapi teringin nak pandai masak.. Penting tu untuk masa depan. Tambah plak kita ni perempuan tau.. Penting tu... (Insaf sebentar dan terus berazam nak dok kat dapur je sepanjang cuti semester nanti)---> cet, POYOS!!!

Tapi, aku rasalah kan, ada hikmahnye gak tak pandai masak ni.. Sebab aku dapat @d@m yang pandai masak. Suruh je masak ape, confirm jadi punya. Sedap pula tu. Lau bab biskut-biskut and cakes, aku pandai la sikit-sikit.

Okaylah.. Sampai di sini dulu. Bye...






2 comments:

  1. sedapnye ainaaa..
    nak jgkkkk

    ReplyDelete
  2. nak??? Ameklah.. mcm aina amek dr blog kak anis.. hehehe..
    balik swak nnti aina buat.. kat cni xleh r nak buat..huhuhu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails