~My Sweetheart~

Thursday, March 11, 2010

Malang tak Berbau

Hari ni dah ok sikit dari semalam....




Semalam takde class siang.. Tapi kelas 6pm TERtak pergi.. (bukan ponteng ye..TER....). Kelas kul 7pm tu niat asal nak TER.... gak, tapi x jadi..hahahaha...


Aku jumpa kawan aku.. Pastu kitorang gerak ar g blok pompuan 1 lagi, kononnya nak tumpang kawan.. Sampai je kat blok tu, turun tangga...... 1, 2, 3, 4 dannnnn ADUIH!!!!!!!!!!!!


Nak tau pe yang jadi?? Kakiku dah termasuk dalam lubang tepi longkang tu.. Gile sakit..

Pastu, ktorang g r bilik kawan aku yang berdepan ngan tempat kejadian... Lagi sedih bile selipar kesayangan aku (made in Thailand) <--- perlu ke bagitau??? hahahaha... Ok.. Ok..


Nak tau pe jadi ngan selipar kesayangan aku???
Jatuh dalam lubang tempat kaki aku terbolos tadi.. (teringat plak kat "BOLOS SAJA DINDING ITU")...hahaha dan selipar tu terus ar bersemadi di situ.. Hukhukhuk...
Kakiku lebam..
Tapi xde ape2 effect yang serius sangat pown.. Just lebam je and scratch banyak la jugak.. Jaz payah sket mase nak sujud. Dugaan..
.
.
.
.
.
v




Dapat ubat ni je....
So far so good la.. Semoga lebih berhati-hati lagi selepas ini..
Pesanan buat semua:
BERHATI-HATILAH DAN BERJALAN TU TENGOK-TENGOKLAH KAT BAWAH... =)

2 comments:

  1. halaa kesian nye.. next time ht2 :)

    ReplyDelete
  2. hahaha... ni malang yang berbau.. sebb jatuh dlm lubang tangki najis... hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails