~My Sweetheart~

Monday, March 22, 2010

ke......'TIRED......'an

Arini aku ase macam penat semacam..



Entah r kenapa.. Ke sebab aku banyak jalan..
Semalam teman sis aku gi BB cari kasut tuk dinner hujung minggu ni. Tapi malangnya, kasut yang dicari tidak kami temui.. hahahaha...



Malam semalam, gi dinner kolej plak. Kat dewan Sri Tanjung bawah ni je.. (macam korang tau je ek)..hehehehe.. =)



After dinner, aku kuar jap ngan @d@m..hehehehe.



Hari ni, sehari suntuk berdepan ngan assignment yang entah bila kala (ayat k.yan-aku je knal dia. =) nak siap.. Hahaha.. Pastu, malam ni tadi gi the Curve.. Mencari kasut yang tidak dijumpai di BB ye.. hahaha.. Akhirnya, dia dah jumpa ape yang dia cari di sini..
Pencarian itu satu penyeksaan..huhuhu..



Sekarang sangat mengantuk..
Nak tido dulu..
Bubbye..



MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails